عشق.داستان.حادثه.مرگ

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


karasevda82

benim adim ask

karasevda82

http://karasevda82.loxblog.com

عشق.داستان.حادثه.مرگ

من کی ام؟

عشق.داستان.حادثه.مرگ

آنروز .. تازه فهميدم .. در چه بلندايي آشيانه داشتم... وقتي از چشمهايت افتادم هنوز دست و پاي دلم درد مي کند چقدر شکستن سخت است وقتي تو داري نگاه مي کني Kim ancak Tanrı bilir beni

عشق.داستان.حادثه.مرگ

من کی ام؟


            من آشنايي ام که غـريبه من را نميشناسد
            من غـريبه ام که آشنا من را نميشناسد
            من آنم که هرکس يادگاري از درد بر دلم گذارد و رفتـــ
            من آنم که هرچه زجـرم دادند کينه شان را به دل نگرفتم ؛
            من آنم که از دل مينويسم اما انگار کسي دل ندارد که حرفم را بدانـد
            مگر نگفتنـد: آنچه از دل بر آيــد لاجـرم بر دل نشيند؟
            من گمشده اي در غــربتـــ يادها هستم
            شاعــر نيستم اما شعــر ميگويم، خواننــده نيستم اما ميخوانم، مومــن
            نيستم اما خــدا را عبادت ميکنم، نويسنــده نيستم اما مينويسم
            من آنم که به هـر که محبتـــ کــردم از پشتـــ به من خنجــر زد!
            من آنم که سـينه اش غمها براي گفتن دارد
            من آنم که در اين دنيا بي ادعاستــــ
            من آنم که به سادگي فرامـــوش ميشوم زودتـر از يک پلک زدن، آنچنان که
            فراموشم کردند
            دنياي من با اين همه گفتار سپيـدتـر از بـرفــــ استـــ چون اگر کسي را
            نداشته باشم خدا را دارم و اوستــــ ياره واقعيه من
            من آنم که کسي حتي نزديکانم مرا با اين نام نميشناسنــد
            من آنم که ناشناس بودن را دوستــــ دارد!
            باز ميخواهي بداني کي هستم !؟
            به راسـتي من کي هستم !؟
             
            



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت8:27---29 فروردين 1390

بهترین خلایق ...
بهترین آفریده ...
بهترین بنده ...
پس بیا بهترین بندگی را هم بجا آوریم ...
خدا ما را بس است ...
فقط خدا و فقط خدا !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 26 فروردين 1390برچسب:,;ساعت;توسط benim adim ask; | |